I Did My Makeup Horribly To See How My FANS Would React *Prank*

James Charles

3,8 mil. pregleda24 000

    HI SISTERS! Today I decided to pull a prank on my fans and do my makeup as HORRIBLY as I possibly could to see if any Sisters would notice and be honest with me! This was sooo much fun to do, I hope you guys enjoy!!

    🎥 PREVIOUS VIDEO » hraero.info/contact/tIVzzZSWmN3X1LY/video
    👕 SISTER'S APPAREL » sisters-apparel.com
    🛎 Subscribe to my channel to join the sisterhood \u0026 hit the notification bell so you never miss an upload! » bit.ly/JamesCharles for new videos!

    💞 LET'S BE BFFS
    TEXT ME! » 310-905-8746
    INSTAGRAM » jamescharles
    FACEBOOK » jcharlesbeauty
    TWITTER » jamescharles
    SNAPCHAT » jamescharless
    TIKTOK » jamescharles

    💌 Business Inquiries » business@spinandco.com

    💸 COUPON CODES 💸
    USE CODE JAMES FOR MONEY OFF YOUR ORDER!
    MORPHE » morphebrushes.com
    LILLY LASHES » lillylashes.com/
    LAURAS BOUTIQUE » lauras-boutique.com

    🔥 MY AMAZING TEAM
    DIRECTOR OF CONTENT: Louis Gargiula
    louisgargiula
    EDITOR: Ryan Allen
    hraero.info
    GRAPHICS: Michael Rusakov
    michael.ny

    Datum objavljivanja: Prije 4 mjeseci

    Komentari

    1. Brett Barlet

      You did this on my b day which is Jan 29 2009

    2. Queen LC

      That's literally impossible for me yet it his worst-

    3. Maria Ramos

      I miss u james, hope u well🥺

    4. 🖖🏻🆔Ms.Toast🆔🖖🏻

      It’s like he just placed a bush of hair on his head…it looks unattached to his head

    5. Bobachar4 turtoriol! Idk

      I hate u james.

    6. Liliana Ramirez

      My name is ava to!! I am not lieing but I actually really love it!!!

    7. Neha Allanku

      Most people are just a little scared to be rude to a celeb James :)

    8. Laura Gyuris

      Hi James You look like amezyng every day

    9. Hitesh Joshi

      Well I do my makeup every time horrible

    10. Charli Forte

      OK it’s not just me I can barely get my makeup to look like that like uhhhhh

    11. Ruby

      ooooooommmmmmmmmmmmgggggggggggggg hahahahahahahash

    12. zunaira mehmood

      He literally sound JUST like Mickey Mouse here 5:56

    13. JUAN CARLOS DJ :V:

      .

      1. JUAN CARLOS DJ :V:

        Holq

    14. Choi Ng

      8:51 She looks like Piper

    15. - Boba - Tea

      Its not the worst but its not the best 😔

    16. Kayslen Payne

      oh my gosh I got ur number!!!!!!!!!!!!!!

    17. Yashna Jaunky

      Hi can you another omegle video please

    18. blushariaa

      I love how his crew is so... truthful.. LOL

    19. Jorge O. Gonzalez

      Uuuuuummmm your makup look’s good not bad

    20. ShAaN 148

      the reactions tho!

    21. Kelisious Gaming EEE shorts

      New name for this: James Charles roasting himself for 13 mins

    22. Gummy Gal-Roblox

      James is to good at makeup to do bad makeup!

    23. Brittany Todd

      And ps I love u u r so good u can't even do your make up bad ps y look like beetle juice and edward s scissor hands had a baby

    24. Aiden Medina

      🥺

    25. Aiden Medina

      Do you watch your videos every day

    26. Aiden Medina

      Hi

    27. Madhuboni Dey

      I love all your videos

    28. Salma Mustapha

      Too be honest I love the make up but I don't like the lipstick with it but the res is amazing

    29. Rachael Barrett

      I love you Videos

    30. Styrofoam Pumpkin

      Wait, he has *FANS?*

      1. no

        LMAOOOOOOO

      2. Phenomemal Happiness

        YES, MILLIONS OF FANS

    31. Ally Brady

      James I’m like so proud of you that you did make up. I like your make up

    32. Zolik Łocko

      Eat shit, millions of flies can't be wrong.

    33. Josué Quintana

      Has otro video ablando español

    34. grace

      personally i think it looks better than the first vid 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    35. Badanamu Frumushey \/ [] *****##%{}’

      8:11 OMG terrified

    36. heather thérèse

      weeeeellllll everything that spanish guy😭😭😭🤣🤣🤣

    37. heather thérèse

      what do you think i could do better ? Welllll like everything😭😭

    38. Lizzy Lancaster

      i say shore now

      1. 『∘𝕎∘𝕠∘𝕝∘𝕗∘』

        @Lizzy Lancaster oh ok

      2. Lizzy Lancaster

        @『∘𝕎∘𝕠∘𝕝∘𝕗∘』 it's 'sure' but said as "shore"

      3. 『∘𝕎∘𝕠∘𝕝∘𝕗∘』

        What’s shore?

    39. Nina Manikiza

      James is so nice to those fans omg

    40. _Roblox_

      When he sais hi he sounds like Mikey mouse 🐁 lol 😆 XD

    41. _Roblox_

      Oh no but how do you always look good?

    42. Carol Hare

      What on earth. Is that. Thumbnail That makeup on the thumbnail is 🤢 Even tho dat was the goal

    43. Ninja Gunnarsdóttir - Flyingeskolan 5

      I don’t think it looks bad you look like a butterfly 🥰

    44. Pete Kowalski

      James plzz do a part 2 plzz🥺🥺

    45. Liz YT

      The “that’s nasty” had me DEAD 😂🤣

    46. armygrande

      I want to see james charles do ariana grande's makeup👻

    47. Andrea Hernandez

      can u do easter make up on easter

    48. Sufia Montoya

      He looks sooo bad 👎 that is so bad

    49. Katelyn Random

      Sorry to say.... is not good

    50. YeiWang

      10:27 He's soo cute i can't- 😭

    51. Kitty Lover

      I think ur makeup looks really good even when u at least try to make it look bad

    52. Kaeya Bhide

      I love how he kept on looking to the side when laughing 🤚🏼❤️❤️

    53. вö̤b̤̈ä̤ χ M̤̈ï̤lĸ

      James-THIS IS GIVING ME beetle juice VIBES Me-......me.........TOO

    54. My doggo barks

      If i didnt read the title and saw james like that, i would think it was like, my friend’s little brother does my makeup

    55. Tiffany lim

      It looks like a real make up look like a joker look

    56. Holly Easton-Lankester

      ❤❤❤

    57. Zellayna Ortiz

      does not look good take it off

    58. Ghoul Liz

      Why is it that when he skips them it plays the face time hang up sound

    59. Ron Tressel

      It looks ok but it is bad

    60. Violet Vasquez

      Do a bille Eilish makeup james

    61. kim sunshin

      You look like a girl with make up UwU

    62. Gaming with nature

      guyssss did you notice 8.61 looks like Piper rocklle

    63. Isla Radoski

      James: what do you think about this look? Guy: I absolutely love it James: what’s you favorite part about it Guy: well actually, it’s really bad you can do better James and his friends: hahahahahahaha Anyway love your videos James

    64. Duck's animations

      Me: waiting for lukeAFK to pop up and start trolling

    65. John Selfridge

      what app does he use

    66. rikkaaa !

      9:01

    67. rikkaaa !

      4:40 This Was To Cute

    68. Amanda Barich

      It actual looks good

    69. rei botello

      when you do the eye concealer thing

    70. animes.cartoons

      I like this people 9:01 they're honest

    71. Joshua Omorode

      Nim

    72. TJHIN CHLORINE PLAYS

      Hi sisters UwU

    73. Eduardo Nicolas

      so cute

    74. Chiky Baby

      Giving me a Halloween vibe

    75. Saga Girl

      I hate the eye makeup sooo much 😣😣😣😫 well....Great job tho 😜 👁👄👁👌🔪

    76. Fidget Club02

      James:What do you think would make it better? Them:Ummm take it off! Hyfhyfhtfhyfghfg I CANT😭😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂

    77. killuas wife

      That's legit my everyday makeup :(

    78. Ragini

      Hey, Love your vids keep up the good work P.S small youtuber her, just uploaded a video

    79. Keona Hiles

      Say beetle juice 3 times 🤣

    80. lina linamariam

      I love it because of the lipstick I don’t mind it

    81. lina linamariam

      Hi sister

    82. Nana Kwadwo Atobrah Ofori-Aning

      James please contact Billie and do her makeup

    83. Dua Shah

      uhhh why does he look like a vampire???

    84. Macie Moo

      I wanna see James Charles do a billy I lash make up look

    85. HeyGirly10 Roblox

      Do not press read more I warned you Almost there Jk lol While we wait how are you Idc lol Dude you shouldn’t have done that Almost done! No going back btw Told y’all ....... Your close FINALLY YOUR DONE😑🥳 now get of of my comment

    86. Darcie Games

      When James' makeup is better than yours. 🤔

    87. Kayla Udrow

      James having a melt down on omegle hahaha

    88. Alpha Kewup

      I hate you james

    89. Lisa Swenson

      I love everyone's reaction😂 omg you look horrible James but we all know you're beautiful underneath😂 God I can't stop laughing😂

    90. IT'S ME KIKO

      James bad makeup is really very good than me lol...🤣🤣🤣

    91. Foz 123

      🤍🦋🤍🦋🤍🦋

    92. Foz 123

      👁💧👄💧👁

    93. كوينا ايلاف Fsugs

      No no you duteuiyoitqpigzo 😬💨

    94. كوينا ايلاف Fsugs

      awqhdk. ❤️

    95. Daisy Doodles

      Hiiii

    96. G&F Playz

      Lol that looks like me when I try too do my makeup

    97. Liliana KitTy

      I can't.......I laugh so much😂😂😂✋

    98. Floren Howells

      4:02 serious drunk make up video vibes 😂

    99. Floren Howells

      Honestly I would call 999 for brain damage if you FaceTimed me! YOUR WAY TO GOOD AT MAKE UP TO DO IT LIKE THAT!

    100. Aicha Aboudi

      Fan:OMG hi James chrales James:Hi sister Fan:OMG i love ur make up James:what’s ur fav part Fan:acctuly I don’t like it Lol that was my favourite part of the video lol